Carrefour in china - commerce international

More and more enterprises want to invest in foreign countries in order to remain competitive. China is a country highly appreciated in particular thanks to its power in the global market and its rapid growth. In fact, in recent years, China has evolved very rapidly. It is developed in many areas. For this reason, many companies such as Carrefour have come to invest in China. Carrefour, French retailer, is the first in Europe and second in the world after Wal-Mart.
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Plan :

Literature review p.10 Methodology p.23 Carrefour in International context  The success of Carrefour in France p.25  Carrefour in direction of an International strategy p.27  Carrefour arrive in China p.29 Analysis of the China Market  Definition of the Chinese Market p.33  Competitor analysis p.34  Demand in China p.36  PEST analysis p.38 Carrefour in China  Marketing Mix p.42  PORTER p.46  SWOT Analysis p.50 Conclusion p.51 References p.55
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9 commentaires


Anonyme
Anonyme
Posté le 26 févr. 2016

beau

Anonyme
Anonyme
Posté le 26 févr. 2016

très intéressant

Anonyme
Anonyme
Posté le 28 oct. 2015

Merci Beaucoup pour ce partage. Il est très bien rédigé et complet. Répondre

Anonyme
Anonyme
Posté le 28 août 2015

Very useful, thx!

Anonyme
Anonyme
Posté le 18 avr. 2015

.

Anonyme
Anonyme
Posté le 18 avr. 2015

Merci pour le travail 

Anonyme
Anonyme
Posté le 3 avr. 2015

thinks

Anonyme
Anonyme
Posté le 3 avr. 2015

good doc

Anonyme
Anonyme
Posté le 23 nov. 2014

merci pour le document Commerce international et un sujet tres interesssant et on trouve pas toujours des definition sur ce dernier mais grave a ce document on peut informer in s'informer meci bravo

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